No nyt se alkoi


Olen jo pidempään miettinyt oman Blogin aloittamista, mutta nyt sain sitten aikaiseksi.
Mun mielenkiinnon kohteina ovat sisustaminen; retroa, modernia ja designia sekoitellen.Sisustuksen lisäksi mua kiinnostaa mm. lasten lelut ja vaatteet, valokuvaaminen ja ruoanlaitto.

Täällä tulen kirjoittelemaan mua kiinnostavista jutuista ja asioista, mutta melko suurin osa sisällöstä on varmaankin sisustusjuttuja. Mulla on yleensä tapana kirjoittaa hirveän pitkästi, mutta päätin juuri itselleni, että kirjoittelen lyhyitä juttuja.

Meille on kevään aikana valmistumassa 70-luvun henkinen omakotitalo Pirkanmaalle, jonka sisustamiseen paneudumme miehen kanssa kunnolla. Talo on itse suunniteltu, mutta talotehtaan valmistama.


Lisäksi meille on syntymässä vauva maaliskuun lopussa ja sille pitäis alkaa paikkaa järkkäämään meidän huipputilavan kaksiomme makuuhuoneeseen, jossa ennestään minun ja miehen lisäksi punkkaa vajaa 6-vuotias poikamme. Niistä suunnitelmista saatte lukea myöhemmin.

Comments

  1. Jee hyvä, että aloitit blogin! Taisin olla sun eka rekisteröitynyt lukiakin!!

    ReplyDelete
  2. Myös mie alan seurata tätä :)

    ReplyDelete
  3. Tämän uuden blogin kävin korkkaamassa! Mukana seuraamassa siis! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.