Mopo lähti käsistä

Olin eilen Me & I-kutsuilla ja olin kyllä jälleen kerran ihan myyty niille vaatteille, joten mopo karkas käsistä...

Minusta tuo musta svetari varsinkin oli NIIN style, etten voinut olla tilaamatta. Tuli ihan 70-luku fiilis.



Poika halus tämän harryn. Itse mietin et onkohan hieman liian lapsekas 6 veelle, mutta kun kerran poika halus ;)



Tyttärelle ja äidille maatuskaa



Ois ollut viä mukavia kesähousuja tilattavina, mutta tällä kertaa jätin. Onneks kesään on vielä aikaa....

...joten ehtiihän sitä.

Kiitos vaan emännälle, oli antoisa ilta!

Comments

  1. Mä en taida edes uskaltaa harkita kutsujen pitämistä tai kutsuille menoa, kävin kurkkaas nuo uutuudet Meandin sivuilta ja monta ihanuutta löytyi... aak! Meillä jonkin verran ennestään on noita ja oon tykännyt!! Ainoastaan oman keltaisen froteepilvimekkoni oon pessyt väärin että pilvet on aavistuksen sienteät mutta yöppärinä menee loistavasti!

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.