Kätevää

Oottekos törmänneet näihin Tubrugsin käteviin muovisankoihin?



Mitkä värit!

Näitä oon halunut meille lelujen säilytykseen jo jonkin aikaa, mutta nyt kyllä tilaan näitä, kun on tilaa minne pistää ja romumäärä alkaa tuplaantumaan vähitellen. Ja kyllä mun puutarhakin tarvitsee väriläiskän ja mies vaiks autonpesuvadin.

Suomesta näitä myy ainakin Eg-Trading Oy ja Hyötykasvisyhdistys.
Ek:n sivuilla ei ollut saatavilla kuin vihreä, musta, punainen, sininen tai lila, mä kaipaan noita värikkäämpiä.

Hinnat alkaen 12,00 Eur.

Jos nyt joku tietää vielä muitakin paikkoja, niin ilmoitelkaa. Oon mielestäni jossakin näitä nähnyt, mutta en muista että missä.

Comments

  1. Ihania värejä! Mullakin on sellainen mielikuva että olen tuollaisia jossain nähnyt mutta en kyllä muista missä. Jos löydät niin pistä vinkkiä!

    ReplyDelete
  2. Juu ilman muuta laitan vinkkiä. Yleensä mä tiedän mistä mitäkin saa ;)

    ReplyDelete
  3. Just eilen tuli Jyskin kuvasto ja siinä oli vastaavia åmpäreitä ja hinta 6,95/kpl. Tänään siis Jyskiin.

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.