Pikkushoppailua

4:49 PM



Olo ihan hemmetin tukala, mutta raahauduin ulos ylisuurissa kengissä ja suuntasin matkani askartelukauppaan. Piti katsoa ristiäiskutsutarpeita, mutta pitää mennä Sinelliin josta löydän tarvitsemani.



Mutta ihania papereita skäppäykseen löysinkin, joten turha ei reissu ollut. Jos noiden myötä löytäs poltteen valokuvakansioiden tekemiseen, joka on jäänyt totaalisesti.



Ja Jyskistä melko makee retrokello, ties käykö edes aikaa...
Mutta maksoi alle 8 euroa.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihania skräppipapruja!! Mä kans kävin katsastamassa kaverini uutuudet ja tyhjin käsin en kotiin tullut... nyt kun sais vaan alotettua tyttöjen (3kpl) kansioiden kasaamisen ennen vauvan syntymää, hällekin jo kasa papruja valmiina ja ihana kansio joka löytyi kirpparilta! Nuorimman (1v7kk) kuvia ei oo saatu tosin koneelta ulos kuin yhden valmiin kuvakirjan verran.. Jaksamista viime hetkiin!!! Esikoinen syntyi 41+6 ja 35 viikolta asti supisteli ja silloin sanottiin että saa syntyä jos on syntyäkseen...

    ReplyDelete
  2. Mä olin heti myty noille retrokuoseille ;)

    mun täytyy laittaa paremmaksi noiden kansioiden suhteen; nimittäin olen saanut poikani 2 ensimmäistä elinkuukautta kansien väliin ja loput kuvat on koneella :D Poika täytti eilen 6-vuotta. Pikkusen ois työnsarkaa.

    No mulla on veikattu kans et vauuva tulee joo hyvissä ajoin, mutta paskat. Kyllä tää tästä!

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music