Vähän sekoa


Mies on ihan seko. Ehdotti että tilataaski eteisen valkoiselle seinälle Hang it all-naulakko. "Jaa, että mitä??" No, onhan tota joka lehden kannessa ja kaikkialla, mutta hieno se on, ei siitä pääse. Mulle passaa kyllä.

Vaikkei siinä vaatteita roikotettas, niin käy ihan vaiks "taulusta". Sen kaveriksi tulee jokin Kotona Designin tauluista peittämään kodin ohjauspaneelia.


Ja sitten samaan tilaukseen saa mennä Uteni.



Meidän viikonloppu kuluu maalauksen ja toivottavasti tapetoinnin merkeissä.

Comments

  1. Onpa sun miehellä hyvä maku. Mun mies ei koskaan ehdottaisi, että ostettas tuota naulakkoa :) Se on kyllä kiva. Ja mäkin olen ajatellut hommata pitkulaisen mallisen Kotona Designin taulun. Uten on upea myös.

    ReplyDelete
  2. No mun miehellä on erinomainen maku sisustuksen suhteen. Välillä sisustaa jopa enemmän kuin minä.
    No Maria, mun kautta noit Kotona-tauluja saa tilattua ;).

    Uten tulee tytölle kun poika saa kerran pallotuolin. Mutta valkoinen vai musta?

    ReplyDelete
  3. Hyvä maku teillä molemmilla! ;D
    Meiltä löytyy lastenhuoneesta Hang-It-All ja eteisestä valkoinen Uten Silo II.
    Molemmat aivan ihania! Ja mikä parasta, myös käytännöllisiä!

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.