Valtterin kirppis

12:15 PM


Täällä on alkanut kaappien siivous tulevaa muuttoa varten ja mikä määrä kaikkea, kuten pojan todella hyväkuntoisia vaatteita löytyi läjäpäin. Hups, mamma vähä ostellut ja unohtanut niiden olemassaolon ja nyt ne ovat pieniä.

Ja mm. valaisimia ja muuta sisustuskamaa ja leluja lähtee myyntiin.

Ajattelin lähteä Vallilaan niitä myymään. En ole ikinä siellä käynyt, joten kertokaa mulle vähä et miten siä liikkuu porukkaa ja koska. Ulkopaikka vai sisäpaikka? Viikonloppua olin ajatellut ja joko tämän kuun lopussa tai sitten muuton jälkeen, mutta mielummin ennen muuttoa sen pitäs tapahtua.

Ilmoittelen kun saan pöydän varatuksi, mietin vielä ajankohtaa niin sinne sitten ostamaan hyväkuntoista tavaraa.

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Ei ole kesäajan myynnistä kokemusta, mutta talvella kauppa kävi huikean hyvin.

    Varkaita vaan on valitettavasti tosi paljon liikkeellä. Kengistä esim. kannattaa laittaa esille vaan toinen pari ja aamuhärdellissä kieltää ehdottomasti ketään penkomasta laatikoita/kasseja, joita ei vielä ole saanut purettua.

    ReplyDelete
  2. Olen ollut vain kerran myymässä itse siellä mutta päätellen aktiivisempien puheista kannattaa pikapikaa varata sitä pöytää. On sen verran suosittu paikka näin kesäaikan, että on tunkua aika paljon.

    ReplyDelete
  3. Mä oon kans ollut pari kertaa siellä myymässä ja tosi hyvin siellä kauppa käy! :)

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music