Tunnustus




Kiitos tunnustuksesta miniE, blogista http://minieentapaan.blogspot.com.

Yllätys oli saada tämmöinen hieno tunnustus.

miniE: n perustelut tunnustukselleni:

"koska hän on "täältäpäin". :) Ja blogissa on kaikkea mielenkiintoista luettavaa. Sisustus on omaleimaista, ei näy joka sisustuslehtien sivulla samanlaista."

7 faktaa minusta siis (rakkaus ja lapset ovat päivänselvä asia, niitä ei tarvi edes mainita)

1) Inhoan vaatteiden ostamista itselleni. SIIS INHOAN! Olen harkinnut stylistin palkkaamista.

2) Muutaman vuoden ajan olen mennyt sovituskoppiin ja mun mies on tuonut vaate-ehdokkaat sovitettavaksi.

3) Omistan satoja sisustuslehtiä.

4) Mulla on todella huono näkö ja harvoin käytän rillejä. Yöt ja päivät vedän piilarit päässä.

5) Rakastan saunomista. Mutta puukiukaan omistajana ei jaksa joka ehtoo lämmittää saunaa. Sähkökiuas aiemmassa asunnossa lämpes joka ilta.

6) Olen todella huono pitämään paperit järjestyksessä. Kiitos kärsivälliselle kirjanpitäjälle, joka jaksaa aina odottaa mun viimetipassa tulleita papereita.

7) Juon todella vähän vettä. Joka vuosi teen lupauksen että enemmän ja enemmän ja heti seuraavana päivänä jo lipsun lupauksesta. Vesipullo kouraan akka; sanon minä!

Jaahas tämä tunnustus pitäs laittaa eteenpäin, mutta netti on täynnä ihan mahtavia blogeja, joten jatketaan ihan näin.

Comments

  1. Hei!
    Googlasin Zzzoolightin valaisimia ja löysin blogiisi. Mistä olet tuon oman kissasi hankkinut?

    Minä löysin vain yhden nettikaupan mistä noita valaisimia voi ostaa ja mieluiten hakisin tuollaisen livekaupasta, jos sellainen lähettyvillä on.

    -iida-

    ReplyDelete
  2. MOikka,

    ostin tuon yhden sisustusliikkeen muuttomyynnistä, joka sanoi että oli niiden valikoimissa viimeinen kappale.

    Rumboon pitäs tulla myyntiin, mutta vain tilaustuotteina.

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.