Mun kesäkivaa


Minä en paljon vaatteistani tai koruistani tai tyylistäni muutenkaan kirjoita, mutta sitä on toivottu. Paljastus: Mä inhoan vaatteiden ostamista itselleni. Joskus siitä tykkäsin joo, mutta pidän lapsille ostamisesta enemmän. Usein me mennäänkin miehen kanssa yhdessä ostoksille ja se tapahtuu niin, että minä menen sovituskoppiin ja mies etsii mulle sopivat kuteet. Jos ne on passelit, niin kassan kautta ulos ja äkkiä.

Ja itselleni en malta kauheen kallista ostaa. Lapsille voin kevyesti ostaa 50 erkin farkut, mutta itselleni en. Siks usein turvaudunkin just henkkamaukkaan ja mies ei voi sitä oikein sietää, sillä hän itse pukeutuu aika usein Mexxin vaatteisiin. Ainakin shoppailuiden jälkeen ilmestyy uus Mexxin vaate kaappiin :D. Joskus muinoin(ennen lapsia) minäkin ostelin Mexxiä.

Mutta nyt innostuin ostamaan itselleni jotain pientä, ihan itekseni :D

Laukusta innostuin heti, sillä etsinnässä oli juuri tuollainen pikkuinen merihenkinen kesäsandaalien pariksi. Tykkään useimmista nahkaranekkeista ja nämä sattui sopimaan laukkuun ja kenkiin passelisti. Ja nuo sandaalit, jalassa kyllä ihan huiput.

Ja nämä ei oo hinnalla pilattuja kesämuotia:

Laukku: 15,00 Seppälä
Korut: 5,00 Seppälä
Kengät: 13,00 H&M

Lisäks olen innostunut pitämään leggareita. Ihan parasta päällä. Niitäkin haalinut; no henkalta tietenkin, alle kympin hintaan.

Vielä pitäs pari uutta kesämekkoa ostaa, ostinkin muuten yhden valkoisen. Kukkamekko pitää saada, se ois söpö.

Comments

  1. Mä oon kans vasta viime aikoina alkanut panostaan taas itteeni, en tosin vieläkää kalliilla mutta kun aiemmin kävin vaan lasten vaatteet kaupassa läpi niin nyt oon alkanut pysähtymään ensin aikuisten puolelle :) Leggareita oon kans vasta hiljan alkanut pitämään, ekat mikkä ostin oli aiva ihme mitoitusta ja nyt löysin sopivat joten pitäis käydä parit vielä ostamassa. Ja mä en ikinä luottais mieheni makuun vaatteita valitsemaan eikä siitä kyllä tuliskaan mitään!!

    ReplyDelete
  2. Kivat vermeet :) Terveisiä!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.