Näkösuojaa ja leikkimökkihaavetta

7:43 AM


Meillä pitäs nyt vihdoista viimein päättää tässä vielä että millainen kokonaisuus terassista vihdoista viimein muotoutuu. Haluan näkösuojaa, sillä terde on suoraan tielle. Ja viehättäs suuresti yksi melkein suljettu seinä, sillä ne vaakaritilätkin on niin nähty, mutta semmosta tulee, ehkä. No melko varmasti tulee. Ja minne grillausmesta, ehkäpä se menee terden ulkopuolelle, omana yksikkönään. Mutta terdekamat on jotakuinkin hankittuna, pitäs vaan pyöritellä paikasta paikkaan, mutta nyt tehdään jo pihakiveystä.

Ja leikkimökistä pihaan väännämme miehen kanssa niin kättä. Se kun tulis näkyvälle paikalle oleskelualueen läheisyyteen (mun mielestä) ja miehen mielestä sen pitäs olla talon takanurkalla kuten muillakin. Mitä v*****a. Siis tää asia saa mun verenpaineen kohoamaan pilviin. Mies sitten voi ihan itse valvoa siellä takanurkalla leikkimistä kun itse nautin terassilla olosta.




Nuo hökkelit näytän miehelle. Kelpaisko vastaavantyyppinen, muunneltuna tietenkin.Ylempää pitäs muunnella reippaalla kädellä, alempi saisi lasit ja yhden umpiseinän ja ois ehkä kuin Kekkilän vihervaja tai ainakin sinnepäin. Nyt jo paineet kohoo tätä kirjoittaessa :D

Onko muiden äijät näin vastahakoisia? Ei mee mun jakeluun, mutta mulla ei ollut pienenä leikimökkiä mutta mun muksut sen saa. Vai olenko minä jääräpää???

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Hienoja leikkimökkejä. Pidä vaan pääsi tuossa asiassa. Mullakin mies oli sitä mieltä ettei pojat tarvi mitään leikkimökkiä, ei heilläkään ole pienenä ollut jne. Mut mulla on ollu, ja lopulta sain tahtoni läpi. Nyt pihalla komeileekin sit kylän hienoin leikkimökki Estan tapetteine kaikkineen. :) Mut suunnittele tarkkaan,itse googlasin kuvahausta varmaan kaikki legstugatkin läpi niin löysin mieleiseni. Ja etupihalle mökki EHDOTTOMASTI!

    ReplyDelete
  2. Petran: tahtoo nähdä teidän mökin. laita vaikka kuvia mun meiliin ;)

    ReplyDelete
  3. Meillä väännetään siitä, tarvitaanko koko mökkiä vai ei. Mies ei tunnu ymmärtävän sen tärkeyttä...

    ReplyDelete
  4. Niin hieno tuo 1. kuva!
    Meillä on pihan perällä edellisten omistajien tekemä leikkimökki odottamassa tuunausta. Sellainen perinteinen, mutta musta ja sisältä kirkuvan vihreä..

    ReplyDelete
  5. K. niin onkin. Mä haluan tuontyyppisen terassin toiseen päätyyn.

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music