Nukkekotiprokkis

7:42 PM









Kävi kyllä melkonen säkä kun löysin paikallisesta peräkonttikirppiksestä Lundbyn nukkekodin ihan sikahalvalla. Peräkontista kannoin sen peräkonttiini KOLMELLA EUROLLA. Voitteks tajuta. Ois se lähtenyt varmaan eurollakin, mutta niin vähään en kehdannut tarjota :D.

Nyt aletaan tuunaamaan nukkekotia emännälle. Luvassa ainakin kuplatuoli ja pari designtuolia on jo valmiina. Ehkä retrohenkistä tai skandinaavishenkistä, ken vielä tietää. Varmaan tulee semmonen nukkekoti ettei sillä saakaan leikkiä ;). Olen innoissani tästä, sillä mulla ei ollut pentuna nukkekotia.

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. No jo oli halpa!
    Minä en uskalla ostaa nukkekotia juurikin siitä syystä etten antaisi lasten sillä leikkiä. Se olis mutsin oma sisustusproggis :D Vähän kyllä haluaisin kuitenkin, mutta toisaalta, meidän tyttö alkaa pikkuhiljaa ohittamaan sen nukkekoti-iän.

    Ja mullakaan ei ollu nukkekotia pienenä...

    ReplyDelete
  2. Näyttää ihan samanlaiselta mikä mulla oli mukelona! Vieläköhän se mahtaa olla tallessa, hmmmm.

    ReplyDelete
  3. Ihana mökki! Minäkin haluaisin:D

    Mistä sinä olet noita ihania pikkuisia designtuoleja löytänyt? Näin joskus niitä jossain ja ne olivat kamalan kalliita. Olisin niin halunnut:)

    ReplyDelete
  4. Kiki: tuolit olen ostanut Nukkelasta. En muista mitä ne maksoi, mutta aikas paljon kappaleelta.

    ReplyDelete
  5. Ihanuus tuo nukkekotiprojekti!
    Itselläkin samainen Lundby
    odottaa kellarin kätköissä.
    Mutta olen kuullut,
    että nukkekoteilu vie mennessään,
    kun sen kerran aloittaa : )

    ReplyDelete
  6. Hahaa, taas samiksia! Mulla on myös oma vanha kylläkin kolmikerroksinen vähän vanhempi Lundby varastossa odottamassa. Ajattelin tehdä siitä tytölle joululahjan vaikka ensi vuonna. Kaikki kalusteetkin on tallella, joten selvästi tulee sellainen Pentik-henkinen sisustus; ihan kiva päästä tekemään sellaistakin.

    ReplyDelete
  7. K: samiksii todellakin. edelleen sitä mietä että pitäs treffata ;)

    ReplyDelete
  8. No mut treffataan! Mä tuun ainakin koulutukseen Treelle marraskuussa..

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music