Lipaston raato kotona

2:35 PM




Kyllä mä tätä päivää olen odottanutkin ja nyt se raato on kotona, vihdoinkin.

Se pääsee kyllä tuunauksen alle sillä liukovet vaihdetaan kokonaan uusiin, liukuovet maalataan (toinen valkoiseksi, toisesta tulee musta tai vihreä) vetimeiksi porataan reiät oviin.

Lipaston päälle ajattelen joko Pentikin pallolamppuja (varjostimet olleet jo 2 vuotta odottamassa) tai sitten Kartellin kupuja seinälle, sillä varaukset seinällä on.

Kummat te laittaisitte? Vai jotain ihan muuta.




You Might Also Like

9 kommenttia

  1. Hei mäkin sain viime viikolla yhen raadon kotia, ja eilen maalasin kyseisen vempeleen. Illalla tulossa postausta siitä sitten ;) Mutta siis juu, mahtava raato tuo teidänkin! Itse suosin musta-valkoista, joten omaan silmääni se toimii AINA. :)

    ReplyDelete
  2. Päädyin tänne Valosta varjoon blogin kautta. Hauskannäköinen lipasto. Minä taas laittaisin vihreä-valkoisen yhdistelmän. Se olisi tosi pirtsakka ja päälle kartellin lamput. Kartellilla mielestäni paljon makeita tuotteita. Niistä muovituoleista en pidä jostain syystä. Mistä saa noita hauskoja ostoslistallasi olevia lamppuja, "knalleja?" Terveisin Marja-Leena

    ReplyDelete
  3. Kaunis! Nuo laatikot varsinkin ovat niin viehkot!

    ReplyDelete
  4. Inka: täytyypä käydä kattomassa sun raatoa ;)

    marja-Leena: mä luulen että päädyn vihreä-valkoiseen ellen harmaaseen. vihreää kun löytyy jo muutenkin keittiöstä. ja tervetuloa blogiini.

    Kiki: laatikot ovat tosi kivat raadossa.

    ReplyDelete
  5. Voi onni, kun löysin sun blogin uudestaan. Mun blogit oli tallennettuna meidän iPadille ja se peijakas poisti kaikki mun rakkaat blogit tuossa kuukauden päivät sitten. Pidin masentuneena hetken blogien lukemistaukoa, mutta nyt olen taas alkanut etsiä "vanhoja blogeja" takaisin listalleni. Päätinpä aloittaa itsekin bloggailun. Mutta että sanomani piti, että mä tykkään sun blogista! Ja lipaston raato on komea.

    ReplyDelete
  6. Hei. Mulla on hiukka samanlainen ex-raato kotona. Maalasin liukuovesta toisen puolen mustaksi ja toisen valkoiseksi. Ovet on helppo kääntää vaikka mustavalkoiseksi. Katoppa täältä http://bambulablogi.blogspot.com/2010/08/tattiksen-kirppikselta-loytyi-vanha.html

    ReplyDelete
  7. Omppu: kiva kun taas löysit tänne.

    Naku: kappasta vaan! On teitinkin raato vaan kiva.

    ReplyDelete
  8. Siis ihana! Mikä unelma. Ja suunnitelmasi tuon varalle kuulostaa ihan mahtavalta myös. Jotain tollasta mäkin haluaisin meille, vaikka tällä hetkellä sille ei mitään paikkaa löytyisikään.

    Huomasin muuten, että ollaan Sisustuskärpäsen kanssa sun blogilistalla vielä vanhoilla osoitteilla. Jos jaksat, niin päivitä :) Kivaa syksyn alkua!

    ReplyDelete
  9. Helloy - tänne ihan kaartaen jostain. Mahtavaa! Tykkään tästä blogista!

    Raato on oikea JESH, kaunis raato. Mä oon musta/valko-linjalla. Niinkuin yleensä...

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music