8 paljastusta minusta

6:50 AM




Sain Suvilta mukavan haasteen kertoa kahdeksan asiaa minusta. Paljastetaan nyt sitten jotain.

1. Oman yrityksen ohella toimin johtavassa asemassa toisen palveluksessa.

2. Tykkään katsella Tunteita ja tuoksuja, ihan lempparisarja.

3. Rakastan Italiaa ja voisin vaikka muuttaa sinne. Puhun pikkaisen kyseisen maan kieltä ja rakastan yli kaiken italialaista ruokaa.

4. Olen suorittanut lukiosta iltakouluna yli puolet, mutta sitten luovutin.

5. Olen viettänyt suurimman osan elämästäni lyhyessä tukassa. Viihdyn siinä todella hyvin.

6. Mun näkö on huono. Sain silmälasit 7-luokalla. Nykyisin kyllä käytän enimmäkseen piilolinssejä.

7. En kuuulu kirkkoon. Joskus olin kyllä aikas uskonnollinen, mutta usko katosi.

8. Nukahdan melkein joka ilta sohvalle ja varsinkaan mitään leffoja en näe loppuun asti, hyvä jos alkutekstit ehdin nähdä. Olen nukahtanut kerran myös leffateatteriin.

Kiitos haasteesta. Jokainen haluava voipi tehdä omat salaiset paljastuksensa. Vinkaa mulle jos nappasit haasteen, niin käyn lukemassa.

You Might Also Like

0 kommenttia

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music