Unohtunut blogi

7:29 AM







Siis miten mä olen unohtanut tämän ihanan blogin??? Ei vaan tule päivitykset, vaikka luen muka blogia. Niitä on kuitenkin niin paljon että moni listassa oleva menee ohi.

Todella kauniita kuvia blogi täynnä.

Näissä jokaisessa kuvassa on jotain mitä haluan omaan kotiini. Mm. lasinen työpöytä, daybed, rennosti lehdet pinoissa lattialla, sohvan sijasta pari divaania, konjakin väristä nahkaa...

Miksi sisustamisen pitää kestää niin kauan, miksi en saa kaikkea heti valmiina!! Ehkäpä siksi, että vuosien saatossa se oma koti muotoutuu persoonalliseksi kokonaisuudeksi, jollaiseksi sen olen aina halunnutkin. Mutta liian hidasta, sanon minä. Olen kärsimätön. Mutta toki vois itsekin tehdä asian eteen jotakin.

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Niin ihana blogi,ja ihania kuvia. Minäkin nappaisin noista vaikka mitä :D Jaan ihan tuon mitä sanoit; ihania blogeja on niiin paljon, että joku aina välillä unohtuu hetkeksi ja painuu taka-alalle.

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music