Marokko-ihastus







Kerroin aiemmin että oon ihastunut marokkolaisiin laattoihin ja ei se ihastus mihkään oo karannut. Nyt oon ihastunut myös marokkolaisiiin astioihin. Olen ihastellut musta-valkoisia kuppeja jo aiemmin tässä kauniissa Mrs Jonesin blogissa, joka on täynnä ihania kuvia ja noita TinaK Homen astioita vilahtaa siellä täällä. Nyt tahdon kans niitä. Mutta varmaan ostettava salaa, sillä mies ei hevillä innostu moisista. Ja en tiedä sopiiks ne retromoderniin luukkiimme, mutta väliäks sillä, mä kaipaankin nyt semmosta tiettyä pikku rouheutta meille ju nou.

Kuvat lainattu Wanilla Rosen sivuilta(jonne en uskonut koskaan eksyväni), eli tilaus taitaa lähtee sinne tai jos en Helsingistä löydä niitä.

Ja ne raidalliset servetitkin on saatava.



Btw tuo kylppärinkuvan marokkolaatta sopis olemassa oleviin isoihin vihreisiin laattoihin yläkertaan...

Comments

  1. Täällä kans, oon olevinaan pantannut, etten anna ihastukselle valtaa. .. Ja mitä vielä, kahta enemmän mielessä. Varasin kirpparipaikan, ja päätin, että jos luovun joistain vanhoista astioista ja pääsen vielä eroonkin, voin hyvillä mielin ostaa joitain uusia astioita ;) toivottavasti saan nopeasti sen kirppispaikan, kuume ois kova!

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.