Italian upea järvi



Mentiin Italiassa ihan unelma paikkaan. Tuolla unohtui aivan kaikki.

Comments

  1. Upea! Voiko tuollaista edes olla olemassa... ♥

    ReplyDelete
  2. Ira: en minäkään ajatellut että maailmasta voi löytyä tuollaisia paikkoja, mutta Italiasta löytyy. Kuin sadusta tai taikamaasta.

    ReplyDelete
  3. Hei! Täällä myös Italia-fani! Mää rakastuin kyllä heti ekalla matkalla tuohon maahan ja jatkuvasti on kaipuu sinne takaisin. Ja uutta reissua suunnitellaan ;) Mulle Gardajärvi on se "omin" ja kaupungeista Venetsia suosikkini, ainakin vielä kun Rooma on kokematta. En ole lukenut blogiasi vielä läpi, oletko tehnyt Italiasta postauksia? Mielenkiintoiselta blogisi näyttää, joten lukijaksi liityin. :)

    ReplyDelete
  4. Mä olen käynyt Roomassa, Firenzessä myös Gardalla ja mä en kyllä itse saanut Gardaan oikein semmosta wau-yhteyttä. Vaikka jokapuolella sitä hekutettiin. Ei siis sykähdyttänyt mua millään tavalla. Mutta Cinque Terre on todella mahtava paikka, joka kannattaa ehdottomasti kokea. Ja Venetsia oli noista kaupungeista paras.

    En oo kauheesti meidän reissuista täällä kirjoitellut. Kiva kun liityit lukemaan mun jorinoita ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.