Vuoden äiti-palkinto; mulle










Olen sen ansainnut koska otin itseäni niskata kiinni ja kaivoin aarrelaatikoistani esiin tarvikkeita ja aloimme askartelemaan tytön kanssa. Teimme vessapaperirullasta kissan. Ja kädenkäänteessä syntyi helmet sekä pikkuiselle että parhaalle päiväkotiystävälle. Mulla ei ollut kuin villalankaa joten minun piti pujotella helmet, tyttö määräsi värijärjestyksen. Huomenna on likoilla samanlaiset hilut kaulassa, kuinka söpöä.

Olipa mukavaa, pitäs harrastaa moista useammin, koska aikaa tähän koko touhuun meni puolisen tuntia ja se riitti neidille, sitten piti taas rientää nukkea hoivaamaan. Peukalo on melko keskellä kämmentä askarteluissa, mutta eipä niiden kummosia tarvi olla että toinen viihtyy. Riittäs varmaan vaan tarrojen liimaminen sanomalehteen, mutta nyt niillä koristeltiin kissa.

Askarteletteko te kotona lasten kanssa?  Tunnusta ;) Tuli kyllä hyvä mieli, mitä tänään tehtäsiin???

Comments

  1. Tunnustan ettei "Vuoden äiti-palkintoa" minulle ainakaan askartelusta tule, koskaan...

    ReplyDelete
  2. En miekään varsin vuoden äiti palkintoa kippaa omaan kotiin askarteluaktiivisuuden suhteen, mutta toisinaan meillä kyllä askarrellaan kimpassa. Viimeisimmäksi askarreltiin synttäreille plaseerauskortit, pompomit kattoa koristamaan ja kutsut.

    Tänään meillä sitävastoin pakerrettiin porukalla pikkuleegojen kanssa ja yllättävän vähän narinaa mahtui tähän iltaan, eli kyllä kannatti ja itsellekkin tuli tosi hyvä olo yhteisestä pakertamisesta.

    ReplyDelete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.