55 km pyörälenkki

8:32 AM

Mies on hurahtanut pyöräilyyn aikaisemmin, minä vasta nyt. Teimme eilen päiväreissun Yyteriin ja veimme koiramme päivähoitoon vanhemmilleni. He asuvat yli 50 km päässä ja päätimme, että poljemme sinne pyörällä. Toinen toiseen suuntaan ja toinen toiseen. Vähän epäilin omaa kuntoani, koska 40 km on pisin matka jonka olen polkenut ja sekin miehen perässä. Mutta mies lupasi polkea kotiin asti, jos en jaksa.



MUTTA MINÄ JAKSOIN! 
Olen itsestäni niin ylpeä. 
Aikaa kului 2:24 h ja keskinopeus oli 22,5 km/h.



Ensimmäiset 5 km meni kivutta, seuraavat 6 km verenmaku suussa; syynä varmaankin liian kova vauhti. 25 km kohdalla tuli yrjöt, mutta periksi en antanut. Miehen ostamat Dexal-geelit auttoivat todella hyvin ja loput 30 km meni kivutta, oli oikeastaan kuin lastenleikkiä.

Vielä 31 km edessä


  Kotiin päästyäni olin kyllä aivan poikki ja koira todella onnellinen, kuten emäntänsäkkin.



Huomenna teemme yhdessä uuden lenkin. 

You Might Also Like

0 kommenttia

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music