Kolme kovaa instakuvaa

8:35 AM

Instagram kulkee aina mukana ja kuvia tulee postailtua sinne tiuhaan. Sinne on helppo jakaa niitä arkisempia ja hetkessä tapahtuvia asioita,
Seuraan instassa lukuisia ja viime päivinä pari kuvaa on oikeasti jäänyt verkkokalvoilleni pyörimään. Jokin näissä kuvissa vain on. Nämä kuvat oli pakko laittaa itselle tänne muistiin, kun ei siellä instassakaan kaikki tykätyt kuvat säily kuvavirrassa. Tunnelmallisia ravintolamiljöitä ja persoonallista talon ulkopintaa ja muotoa, näissä vain se jokin on. Kuvien alla linkit kuvien ottajien instatileihin. Mua voit seurata instassa KLIK.

Boujourtristesse
Sarah Widman
Lotta Agaton
Mukavaa sunnuntaita. Minä menen tänään spinningiin, tsekkaamaan Stokkan alen ja anopin luokse syömään.

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Instagramista saa kyllä paljon ideoita ja ihastelemisen aihetta. Kauniita kuvia toisensa jälkeen, oon niin koukussa :) mukavaa sunnuntaita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miten niin koukussa, muuten vaan :D Pitäs saada vaan ne tykätyt kuvat säilymään jossakin, mutta katoavat piruvie hetken kuluttua jonnekin.

      Delete
  2. Huikeita poimintoja! Minä olen vähän surkeanpuoleinen instaaja, vilkuilen sitä hyvin satunnaisesti ja olen luokattoman epäaktiivinen. :D Ehkä voisi tämän vuoden projektiksi ottaa nohevoitumisen sillä saralla! Kivaa sunnuntaita. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upeita kuvia on insta kyllä täynnä. Kyllä siihen jää koukkuun ja pahasti.

      Delete
  3. Mulla on myös havaittavissa vaikeaa insta-riippuvuutta nykyään :-D

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music