Pastaperjantai


Pastakokkki oli eilen illallisen parissa - eli minä. Iltalenkin jälkeen, ennen saunaa, tekasin metukkapastan. Niin helppo, nopea tehdä ja HYVÄÄ. Ei minulla mitään ohjekirjaa ole. Koulutuksen pastojen tekemiseen olen saanut italialaiselta kokilta (edesmennyt. hali sinne pilven reunalle) ja yhdeltä ammatiltani olen muuten kokki. Mies sanoo minua pastakokiksi, sillä melko usein syömme pastaruokia.

Mutta mielen mukaan sipulia, metukkaa, vähän kermaa, purkki Muttia, chiliä, suolaa ja vähän pippuria. Päälle kevätsipaa. Kannattaa ensiksi maistaa suolan tarve, kun metukasta irtoaa kuitenkin.








Muista iso kattila. Itse olen pärjännyt tosin tällä Hackmannilla yli 10 vuotta.
Muista! Älä keitä pastaa yli.

Buon appetito!

Comments

  1. Katsoin tätä herkullista kuvaa jo instassa. Nams!! Kiitos ohjeista!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ole hyvä. Vähän sitä ja tätä, niin hyvä tulee.

      Delete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.