Marokkohenkeä rappusiin

Minä se tykkään marokkolaisesta tyylistä pikkuripauksin, se on varmaan tullut jo selväksi useista postauksistani. Mies ei tykkää. Meillä, minun mielestäni, olisi tarvetta ulkona  laatoittaa ulko-ovelle johtavat askelmat ja tasanne, josta lähtee pinnoite. Haluan isolle pinnalle simppelin laatan, mutta reunaan marokkolaisen laatan. Persoonallisuus saa näkyä jo heti ulkoa ja luo mielenkiintoa. Etsinkin kuvia vähän inspiroimaan minua ja varsinkin miestä ;). Mutta koska nyt ei ole varaa laatoittaa tasannetta eikä reunoja, niin mietin pientä DIY- projektia. Voi olla että mies sanoo morjens vaimonsa vouhtotuksille.







Comments

  1. Hei wow! Mäkin innostuin. Mutta olen aivan hiiren hiljaa kotona. Mies sanoi tänään, että heittää mua tuolilla, jos keksin yhdenkin remppa-ajatuksen ja varsinkin möläytän sen ääneen. Mutta oispa muuten makeet portaat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ne miehet todellakaan ymmärrä meidän naisten vouhotuksia. Ja niin ois, ihan sikamakeet!

      Delete
  2. Liputan kyllä näille. Minusta tämmöiset portaat on aivan älyttömän hienot.

    ReplyDelete
  3. Siis, todella hauskoja... ja kiva huomata kuinka erilaisiin koteihin näissäkin kuvissa on tuollaiset laitettu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sanoppa se, tahtoo tahtoo tahtoo!

      Delete

Post a Comment

Kiitos kun kommentoit.