Lehtee pukkaa

10:23 PM

Nyt on viikon MAKROTEX-haasteen aika. Aiheena on Lehti.  Tänään oli niin sairaan mahtavan aurinkoinen ja lämmin päivä. Sen mitä ehdin siitä nauttimaan, niin tartuin tähän viikon haasteeseen ja uuteen kameraan. Maasta puskee nyt vauhdilla kaikenlaista. Tätä olen odottanut. Huomenna kesämekko päälle ja kohti Helsinkiä. Kannattaa mennä kurkkaamaan myös muiden haasteeseen lähtijoiden postauksia, näet ne kerralla täältä.









Tänään myös lähti lapasesta Lidlissä, nimittäin siellä oli halvalla ihania kukkasipuleita. Ostin aikas monta pussia. Multakaupoille pitää päästä seuraavaksi. Nyt blogi ja mä taitaa olla ihan pihalla. IHANAA!

You Might Also Like

11 kommenttia

  1. Tänään oli kyllä ihan huikeen lämmin päivä <3 Olikos muuten mustia sipuleita? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ollut mustia, ostin valkoista vaaleanpunaista, oranssia. MIKÄ MUA VAIVAA!!!

      Delete
  2. Kevät <3 <3 Niin täydellistä aikaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää on nyt ihan parasta! Vaikka en päivistä nyt ehdi nauttiakkaan.

      Delete
    2. Tää on nyt ihan parasta! Vaikka en päivistä nyt ehdi nauttiakkaan.

      Delete
  3. Pihalla on ihanaa! Mulla ainakin alkaa nyt se kausi, kun blogi ei ole enää sisustusblogi :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei oo nyt sisustusblogi, kun ei ehdi edes sisustamaan ja jos sää sallii olen ihan pihalla. Pistän miehen multakaupoille ja kun tuun taas kotiin, pääsen istutushommiin.

      Delete
  4. Ihanaa, kun maasta alkaa työntyä kaikenlaista. Kauniita kuvia.

    T. Täysin arkista

    ReplyDelete

Kiitos kun kommentoit.

Popular Posts

Pena/Music